Selasa, 11 Jun 2013

Kembara Nikmat Aku Dan Mak (Bersama Emak Kandung Aku Mak Jah)

Lagu Hari Raya Aidilfitri berkemundang di radio,aku siap dengan Baju Melayu tapi tak mahu bersampin sambil memperbetulkan kedudukan songkok yang jarang-jarang aku pakai.Abah aku duduk di sofa sambil menghisap sebatang rokok.Emak Kandung aku Mak Jah tu telah menyediakan makanan di meja di ruang keluarga setelah menyiapkan meja di ruang tamu.Kemudian aku terdengar bunyi enjin motosikal,perlahan-lahan aku melangkah menuju ke pintu untuk melihat siapa yang datang.Aku tersengeh melihat dua rakan karib aku iaitu Vellu dan Denny yang tiba.Mereka datang dengan motosikal masing-masing.

“Selamat Hari Raya Aidilfitri...!!!”tegur mereka serentak.Aku kemudiannya terus menjemput mereka masuk ke dalam rumah dan mereka berdua jugak terus bersalaman dengan Abah aku.Ketika itu jugak kedengaran sebuah kereta memasuki perkarangan rumah aku.Mak Su dan suaminya Pak Su Roslan yang datang.Aku mengajak Vellu dan Denny ke ruang keluarga supaya bebas berbual,biar Abah aku dan tetamunya sahaja di ruang tamu.

“Ha...Vellu,Uncle Samy tak datang ke...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada Vellu.Uncle Samy adalah merujuk kepada ayah Vellu yang aku panggil Uncle Samy.

“Tak...Mak Jah,mungkin petang kot...!!!”jawab Vellu kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.Matanya terus sahaja menajam ke arah kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu yang berpakaian baju kebaya yang bukaan dadanya agak luas menampakkan lurah yang agak dalam antara kedua-dua gunung kembar tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Taukeh Leong mana...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi kepada Denny.Denny hanya tersenyum sahaja.

“Papa pun mungkin lewat sikit sebab dia ke rumah jiran tadi...!!!”balas Denny kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu sambil mata Denny jugak tertumpu ke lurah kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Emak Kandung aku Mak Jah tu pagi ni sungguh anggun dengan kebaya hitam jarang menampakkan pakaian alasnya jugak yang berwarna hitam.Berkain lilit batik Jawa dengan belahannya agak tinggi hampir dengan atas pahanya.Kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu yang tinggi dan bontot yang tonggek serta bulat cukup terserlah dengan pakaiannya itu.

Selepas menuangkan air,Emak Kandung aku Mak Jah t uterus meminta diri ke ruang tamu.Mata kami semua mengikuti gerakkan body Emak Kandung aku Mak Jah tu,apatah lagi ketika dia melangkah naik tangga menyerlahkan paha putih gebunya sehingga hampir ke pangkal paha.

“Hisyyy...seksi gila la Mak kau tu,Zack...!!!”puji Denny.

“Ye la,keras balak aku tak nak turun ni...!!!”ujar Vellu pulak.

Aku cuma mampu tersenyum sahaja walaupun aku sendiri sentiasa ghairah melihat body anggun Emak Kandung aku Mak Jah tu.Aku kemudiannya terus menjemput rakan-rakan aku makan.Sambil tu aku jugak menjenguk ke ruang tamu melihat Emak Kandung aku Mak Jah tu dan Abah aku berbual dengan Mak Su dan Pak Su Roslan.

Sesekali Emak Kandung aku Mak Jah tu turun ke tempat kami dan melihat kami makan sambil berbual-bual itu dan ini.Sambil berdiri,kadang-kadang di belakang aku atau di belakang Vellu.Aku perasan ada ketika kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu tersentuh kepala Vellu ketika menolong menambahkan makanan ke dalam pinggan Vellu.Beberapa ketika kemudiannya Emak Kandung aku Mak Jah tu terus berjalan pergi meninggal kami.

“Zack,aku dah tak tahan lagi la...!!!”kata Vellu kepada aku.Terus sahaja Vellu bangun untuk ke bilik air yang tidak jauh dari tempat kami makan.

Denny dan aku tergelak sakan.Aku pasti Vellu melancap di dalam bilik air tersebut.

“Mana Vellu...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Aku cuma menunjukkan ke arah bilik air.Denny hanya tersenyum sahaja.Ketika itu Vellu kemudiannya telah keluar dari dalam bilik air.Semua mata di meja tu tertumpu ke arahnya.

“Vellu OK ker...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada Vellu.

“OK...Mak Jah,saya OK...!!!”balas Vellu kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu dan dia pun terus kembali ke tempat duduknya dengan agak keletihan.

Mak Su dan Pak Su Roslan kemudiannya bergerak pulang tidak lama kemudian,mereka turun ke ruang keluarga bersalam dengan kami bertiga.Aku nampak Mak Su jugak anggun dengan baju kurung satinnya.Aku dapat duit raya,begitu jugak dengan Vellu dan Denny dari mereka.Sesekali aku perasan macam Pak Su Roslan jugak sentiasa menjeling ke arah Emak Kandung aku Mak Jah tu dengan mata nakalnya.Aku tak kisah sangat.Aku rasa semua lelaki yang sihat akan berbuat demikian dengan pakaian Emak Kandung aku Mak Jah yang menyerlah tu.

Malam itu aku balik lewat dari berhari raya di rumah kawan-kawan aku.Aku cuma menumpang motor Vellu sahaja.Ketika aku sampai ke rumah aku,Emak Kandung aku Mak Jah tu terus membukak pintu dengan hanya memakai pijama satin.

“Vellu tak masuk dulu ker...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada Vellu.

“Dah malam Mak Jah,nanti ayah saya pulak risau...!!!”jawab Vellu kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Seksi betul la Mak kau tu,Zack...!!!”bisik Vellu kepada aku sebelum dia bergerak untuk pulang ke rumahnya.

Vellu berlalu dan Emak Kandung aku Mak Jah tu pun terus menguncikan pintu rumah kami.Malam tu aku mendengar suara Emak Kandung aku Mak Jah tu mengerang macam biasa.Dia telah melakukan hubungan seks yang hangat bersama dengan Abah aku.

Aku mandi di bilik air di ruang keluarga.Badan aku melekit-lekit.Lepas tu mata aku pulak yang tak mahu tidur,sekali lagi aku keluar bilik ke dapur mencari sesuatu yang boleh dimakan.Ketika aku keluar Emak Kandung aku Mak Jah tu sudah berhenti mengerang.

Ketika aku sedang minum susu kotak dan menjamah biskut dan kuih raya,tiba-tiba aku ternampak Emak Kandung aku Mak Jah tu turun ke dapur.Masih mengenakan pijamanya dengan rambut lurus panjangnya dilepaskan ke bahu.Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus menuangkan segelas air lalu duduk di hadapan aku.

“Makan,Mak...!!!”pelawa aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus menjamah biskut yang ada di hadapan aku.

“Zack pergi ke mana dengan Vellu dan Denny hari ni...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu sebagai mula bicara

“Saja jalan-jalan,ke rumah Cikgu dan beberapa orang kawan...!!!Lepas tu kami bertiga pergi tengok wayang...!!!”jawab aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Ooo...sebab tu la balik lewat ye...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku lagi.

“Abah marah ker,Mak...???”tanya aku pulak kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Tak la,saja Mak tanya...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu.Aku lihat kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu bulat menonjol dengan putingnya menikam kain satin yang menutupinya.Di leher jinjang Emak Kandung aku Mak Jah tu jugak kelihatan lebam beberapa tempat,pasti itu kerja Abah aku.

“Abah tak bangun ker,Mak...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Letih agaknya layan tetamu tadi...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“Layan tetamu ker atau layan Mak tadi...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu,bergurau.Emak Kandung aku Mak Jah tu hanya tersenyum sahaja.

“Kuat ker suara Mak tadi,Sayang...???”kemudiannya Emak Kandung aku Mak Jah tu bertanya kepada aku.

“Boleh tahan jugak la,Mak...!!!Takpe la Mak,Zack pun dah biasa dengan suara Mak macam tu,tak perlu la Mak nak risaukan...!!!”jawab aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Aku kemudiannya terus bangun untuk mengemaskan bekas makanan yang aku makan tu.

“Patut la membonjol aje kat dalam seluar tu...!!!”gurau Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“Eh...mana ada la,Mak...!!!”balas aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu sambil aku cuba menutup rasa malu.

“Tu macam tiang khemah aje tu Mak tengok...!!!”ulas Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi.

Masa tu Emak Kandung aku Mak Jah tu bangun dari kerusinya.Ketika dia di singki,aku dapat melihat tompokkan basah di bontot tonggeknya itu.

Sambil berjalan ke bilik masing-masing,aku kemudiannya terus berbisik ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Tiang khemah tegak sebab hujan turun dan bocor sampai ke bontot tonggek...!!!”bisik aku ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Eh...mana ada la,Sayang...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku dan Emak Kandung aku Mak Jah tu terus berhenti berjalan sambil memeriksa kebasahan di bontot tonggeknya tu.

“Kan ada tu...!!!”balas aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu semula.Aku terus tergelak.

“Nakal anak Mak ni ye...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil tangannya tiba-tiba menggenggam batang kote aku yang dah separuh mengeras itu.

“Besar ni,Sayang...!!!”bisik Emak Kandung aku Mak Jah tu ke telinga aku sambil merocoh beberapa kali batang kote aku dari atas seluar tidur aku.

Aku jugak kemudiannya terus meletakkan tangan aku di bontot tonggek Emak Kandung aku Mak Jah tu dan sebelah lagi ke kedua-dua teteknya.

“Mak,ni pun besar jugak...!!!”bisik aku pulak ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus mencium dahi aku.

“Dah,Mak nak masuk tidur sekarang ni,Sayang...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

Aku kemudiannya terus mencium pipi Emak Kandung aku Mak Jah tu,lalu aku pun terus melangkah masuk ke dalam bilik tidur aku.Aku seronok dengan tingkahlaku Emak Kandung aku Mak Jah tu tetapi kadang-kadang aku inginkan lebih daripada itu.Malam itu macam biasa,aku jugak melancapkan batang kote beberapa kali sebelum terlena.

Satu hari di hujung penggal persekolahan aku telah balik awal dari sekolah aku.Bila aku sampai di rumah aku,aku mendapati kereta Emak Kandung aku Mak Jah tu ada di garaj.Kereta Mak Su jugak ada di laman rumah aku.Tabiat aku selalunya aku tidak masuk ke dalam rumah aku ikut pintu utama,terutama sekali jika ada tetamu.Aku menggunakan pintu sisi.Aku memang ada kunci pintu tu dan pintu itu jugak dekat dengan bilik aku sendiri.

Apabila melangkah masuk sahaja ke dalam rumah aku,aku pun terus terdengar suara Emak Kandung aku Mak Jah tu mengerang.Aku faham benar yang Emak Kandung aku Mak Jah tu sedang melakukan hubungan seks.Aku tiba-tiba terkaku di tempat aku berdiri,perlahan-lahan aku letakkan beg sekolah aku dan mula mengintip.Aku pasti Abah aku masih lagi berada di pejabatnya dan aku lebih pasti bahawa Emak Kandung aku Mak Jah tu tidak melakukan hubungan seks dengan Abah aku.Emak Kandung aku Mak Jah tu dah curang dengan seseorang.

Aku kemudiannya terus mengeluarkan handphone dari poket aku sambil aku bergerak ke arah suara mengerang Emak Kandung aku Mak Jah tu.Jelas sekali Emak Kandung aku Mak Jah tu sedang mengangkang bogel di atas sofa di ruang tamu dengan Pak Su Roslan sedang menghenjut laju menyetubuhi lubang cipap Emak Kandung aku Mak Jah tu.Aku lihat badan hitam Pak Su Roslan berminyak dan bergerak laju.Aku kemudiannya terus merakamkan gambar mereka.

“Ohhh...Lan,Akak dah klimaks Lan...yeaahhhhhh aughhhh!!!!!!!!”keluh Emak Kandung aku Mak Jah tu sambil memeluk erat badan Pak Su Roslan.

“Hahh...Kak,saya dah nak terpancut niiiiii...!!!!! Kak...bessssstttttnya lubang cipap Akakkkkk...ohhhhhhaghhhhh...!!!!!”desah Pak Su Roslan pulak sambil terlentik-lentik punggung Pak Su Roslan.

Lama jugak mereka berada dalam pelukan masing-masing sehinggakan handphone aku dah takde memory lagi untuk merakam.

“Terima kasih ye,Kak Jah...!!!”aku mendengar suara Pak Su Roslan berkata kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Hebat jugak Lan ni ye...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada Pak Su Roslan.

Aku kemudiannya terus bergerak perlahan-lahan keluar dan terus bersembunyi di kerusi batu di bawah pokok mangga.Lama jugak aku menunggu sehingga aku terdengar pintu depan rumah dibukak dan aku masuk semula.Saja aku duduk di meja ruang keluarga sambil memegang handphone aku.

Bila Emak Kandung aku Mak Jah tu masuk ke ruang keluarga dengan hanya berkemban kain batik sahaja,aku pun terus aku bertanya kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Pak Su dah pergi ker,Mak...???”aku kemudiannya terus bertanya kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Muka Emak Kandung aku Mak Jah tu tiba-tiba terus berubah terkejut ataupun takut,aku sendiri pun tak pasti.

Kemudiannya Emak Kandung aku Mak Jah tu terus datang duduk di sebelah aku.Dia cuba memujuk aku dengan meletakkan tangannya di bahu aku.Bau peluh tubuh Emak Kandung aku Mak Jah tu menyucuk wangi ke dalam rongga hidung aku.

“Zack jangan bagitahu pada sesiapa ye,Sayang...!!!”pinta Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku dengan perlahan sahaja.

“Pasal ni ker,Mak...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu sambil memainkan video yang aku rakam tadi.

“Please ye,Sayang...!!!”pinta Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku lagi.

“Tak,takkan la Zack nak bagitahu pada sesiapa pun terutama sekali Abah,kan Mak...???”aku terus bertanya kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Emmmm...terutama sekali pada Abah kau tu,ye Sayang...!!!”sambung Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi.

“Tapi apa yang Zack akan dapat kalau Zack berpegang pada rahsia ni,Mak...???”aku bertanya kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu pulak untuk menguji.

“Zack nak apa daripada Mak,Sayang...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu melayan kerenah aku.

“Emmm...Zack nak Mak sayangkan Zack...!!!”jawab aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.Emak Kandung aku Mak Jah tu tenang sedikit dan tersenyum.

“Kan Mak selalu sayangkan Zack selama hari ni,tak pernah pun Mak tak sayangkan Zack selama hari ni...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil mulutnya mengucup dahi aku beberapa kali.Tangannya memeluk erak tubuh aku.Kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah yang menonjol tu menghimpit lengan kanan aku.

“Tapi Mak kena serahkan jiwa raga Mak jugak untuk Zack...!!!”sambung aku pulak kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu sambil tangan aku mula membukak ikatan kain kemban Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Zack nak apa sebenarnya,Sayang...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku walaupun dia membiarkan aku terus merombak ikatan kain kembannya itu.Sebaik sahaja kain kemban Emak Kandung aku Mak Jah tu terurai,aku pun kemudiannya terus memegang dan bermain dengan kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Zack nak body Mak jadi hak Zack jugak...!!!”kata aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu agak tegas sedikit walaupun dengan nada yang lembut.

“Kan ker Mak ni Abah Zack yang punya...???”balas Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku dengan pertanyaan.

“Abah tu Abah la,tapi kalau Zack nak Mak kena bagi,kalau Zack suruh Mak kena buat,boleh gitu Mak...???”balas aku pulak kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu dengan pertanyaan jugak.

Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus menjarakkan mukanya sambil memegang bahu aku sambil merenung ke arah mata aku.

“Kalau untuk Zack,Mak sanggup buat apa-apa sahaja,Sayang...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil memeluk aku dengan erat.Aku jugak memeluk Emak Kandung aku Mak Jah tu dengan erat.Lama jugak kami berdua berkeadaan begitu dan aku terasa sangat yang aku sayangkan Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Perlahan-lahan aku berbisik ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Pak Su Roslan punya tadi best tak,Mak...???”bisik ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Best jugak la...!!!”bisik Emak Kandung aku Mak Jah tu ke telinga aku pulak.

“Mak,Zack nak rasa macam mana yang Pak Su Roslan tu rasa boleh tak...???”bisik aku ke telinga Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi.

Kemudiannya Emak Kandung aku Mak Jah tu terus merenggangkan tubuh kami berdua.

“Kalau untuk Zack apa-apa sahaja pun boleh...!!!”bisik Emak Kandung aku Mak Jah tu ke telinga aku semula,lalu Emak Kandung aku Mak Jah tu terus mengucup bibir aku dengan perlahan-lahan dan tangannya mula membukak seluar aku.

Aku pun kemudiannya terus berbogel di ruang keluarga dan Emak Kandung aku Mak Jah tu jugak telah lama aku lucutkan kain batik kembannya.Kami berdua kemudiannya terus berpimpin tangan masuk ke dalam bilik tidur.Kali ni aku ajak Emak Kandung aku Mak Jah tu masuk ke dalam bilik tidur Abah dan Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Hari itu aku kehilangan teruna aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu sendiri.Emak Kandung aku Mak Jah tu telah mengajar aku setiap seni dalam hubungan seks di antara lelaki dan perempuan.Pada hari itu jugak la aku telah saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama dengan Emak Kandung aku Mak Jah sebanyak 2 kali.

Selepas 2 kali air mani aku keluar ke dalam lubang cipap Emak Kandung aku Mak Jah tu,baru la aku dapat memuaskan keinginan nafsu seks Emak Kandung aku Mak Jah tu dengan sepenuhnya.Aku belajar mengawal dan temponya yang sesuai dan keadaan yang tertentu mengikut keperluan.Selepas kami berdua mengalami klimaks bersama,aku pun kemudiannya terus mengajak Emak Kandung aku Mak Jah tu pergi ke dapur untuk berehat.Apabila Emak Kandung aku Mak Jah tu nak menyarungkan kain batik kembannya semula,aku telah melarangnya.Kami berdua hanya berbogel sahaja bersama pergi ke dapur.Aku kemudiannya terus membantu Emak Kandung aku Mak Jah tu memasak dan kami berdua makan tengahari bersama dalam keadaan berbogel bersama jugak.

Sambil berpelukan di atas katil setelah kami berdua selesai saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama buat kali ke-4 pada hari tersebut (4 kali secara keseluruhannya),aku terus membelai rambut Emak Kandung aku Mak Jah tu dan bertanya kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Mak tahu tak yang Vellu pada Hari Raya hari tu dia melancapkan batang kote dia kat dalam bilik air kita...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.Emak Kandung aku Mak Jah tu hanya tersenyum sahaja.

“Mak dah tahu,tapi selepas Zack pergi keluar beraya dengan Vellu dan Denny hari tu...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“Macam mana Mak boleh tahu...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi sambil bermain-main dengan kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Mak masuk ke dalam bilik air dan terpijak air mani kat atas lantai bilik air kita tu...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.Kami berdua kemudiannya terus tergelak bersama.

“Biji kelentik Mak besar la,orang kata kuat bernafsu seks...!!!Betul ker,Mak...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.Tangan Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus membelai batang kote aku.

“Entah la,Mak pun tak tahu kebenarannya tu,tapi Mak memang suka seks dan Abah pun tak kurang jugak kuatnya...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

Hasil daripada belaian tangan Emak Kandung aku Mak Jah tu,batang kote aku keras lagi.

“Anak Mak pun tak kurang kuat jugak keinginan nafsu seksnya ye...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil dia kemudiannya terus naik ke atas tubuh aku,lalu terus memasukkan batang kote aku masuk ke dalam lubang cipapnya,lalu terus menunggang batang kote aku tu untuk kami berdua mula saling melakukan hubungan seks sumbang mahram bersama buat kali ke-5 pada hari tersebut (5 kali secara keseluruhannya).Memang nikmat sangat.Emak Kandung aku Mak Jah tu memang sangat pandai.Aku cuma bermain dengan kedua-dua tetek Emak Kandung aku Mak Jah tu yang membuai-buai.

“Sedap tak,Sayang...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil menggerakkan lubang cipapnya yang menelan batang kote aku.

Aku hanya mampu untuk menganggukkan kepala aku sahaja.Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus menggerakkan tubuhnya dengan bersahaja.

“Selain dari Pak Su Roslan,siapa lagi yang Mak dah pernah buat,Mak...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Tak payah la Zack nak tahu,nanti malu pulak Mak,Sayang...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“Mak bagitahu aje la pada Zack...!!!”pujuk aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Ohhhh...Mak dah nak sampaiiiii...!!!”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu.Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus mempercepatkan hayunannya.Aku hanya mampu menggigit bibir menahan diri.

“Ohhhhh...sayang,Mak dah sampaiiiiiiiii...!!!”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu lagi sambil rebah di atas dada aku.Batang kote aku masih lagi keras di dalam lubang cipap Emak Kandung aku Mak Jah tu sebab aku masih lagi belum bersedia untuk memancutkan air mani aku.Namun terasa kehangatan menyelubungi batang kote aku dengan keluaran cecair dari lubang cipap Emak Kandung aku Mak Jah tu.

Selepas tenaganya pulih kembali,Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus bangkit semula lalu menggerakkan bontot tonggeknya semula.Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya terus mengucup bibir aku lalu meneruskan hayunannya.

“Kuat anak Mak ni boleh bertahan lagi ye...!!!”kata Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“Sedap lubang cipap Mak kemut la,patut la Abah sangat sayangkan Mak...!!!”kata aku pulak kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu.

“Zack punya batang kote pun keras,gemuk,besar dan panjang...dah macam Abah punya saiznya dah...!!!”balas Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku,memuji aku.

“Pak Su Roslan punya tadi besar tak,Mak...???”tanya aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu kemudiannya.

“Lebih kurang Zack punya la...!!!”jawab Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku sambil mempercepatkan hayunannya.

“Mak dah nak sampai lagi ni,Sayanggg...!!!Zack lambat lagi ker,Sayanggg...???”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“OK Mak,Zack pun dah nak keluar jugak ni...!!!”desah aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu pulak.

“Nak Mak sudahkan atau Zack nak hayun pulak...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

Aku kemudiannya terus merebahkan Emak Kandung aku Mak Jah tu lalu aku pulak yang menghayun dengan Emak Kandung aku Mak Jah tu hanya menahan hentakan aku yang padu.

“Laju lagi,Sayangggg...!!!Kuattt...lajuuu...ye situuuu...situuuu...ahhh...!!!Sedapnyaaaaaa...situu Sayanggg...sedaappppppppnyeeee...!!!Aghhhhhhh...!!!Zackkkkkkk anak Mak...sedapppnyaaaa...!!!”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku dengan kuatnya.Aku pun kemudiannya terus memancutkan air mani aku dengan agak banyaknya jugak ke dalam lubang cipap dan rahim Emak Kandung aku Mak Jah tu buat kali ke-5 pada hari tersebut (5 kali secara keseluruhannya) dan kemudiannya aku terus rebah di atas tubuh Emak Kandung aku Mak Jah kesayangan aku tu.Perlahan-lahan Emak Kandung aku Mak Jah tu membelai-belai kepala aku sambil mencium leher aku.

Kami berdua kemudiannya terus mandi berbogel bersama dan kemudiannya terus menyiapkan diri.Sebentar lagi Abah aku akan balik dari pejabatnya.Kehidupan aku kembali sebagai anak Abah aku yang baik walaupun pada malam itu ketika Abah aku sedang saling melakukan hubungan seks bersama dengan Emak Kandung aku Mak Jah tu,aku memutarkan semula rakaman perlakuan hubungan seks di antara Emak Kandung aku Mak Jah tu bersama dengan Pak Su Roslan yang berlaku pada siang tadi,aku menikmati tayangan itu bersendirian. Kali ini aku tak perlu melancap lagi.Aku lena dengan iringan suara Emak Kandung aku Mak Jah tu mengerang dari bilik sebelah.............
nd:� 3e > �2 �ά empercepatkan hayunannya.


“Mak dah nak sampai lagi ni,Sayanggg...!!!Zack lambat lagi ker,Sayanggg...???”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

“OK Mak,Zack pun dah nak keluar jugak ni...!!!”desah aku kepada Emak Kandung aku Mak Jah tu pulak.

“Nak Mak sudahkan atau Zack nak hayun pulak...???”tanya Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku.

Aku kemudiannya terus merebahkan Emak Kandung aku Mak Jah tu lalu aku pulak yang menghayun dengan Emak Kandung aku Mak Jah tu hanya menahan hentakan aku yang padu.

“Laju lagi,Sayangggg...!!!Kuattt...lajuuu...ye situuuu...situuuu...ahhh...!!!Sedapnyaaaaaa...situu Sayanggg...sedaappppppppnyeeee...!!!Aghhhhhhh...!!!Zackkkkkkk anak Mak...sedapppnyaaaa...!!!”desah Emak Kandung aku Mak Jah tu kepada aku dengan kuatnya.Aku pun kemudiannya terus memancutkan air mani aku dengan agak banyaknya jugak ke dalam lubang cipap dan rahim Emak Kandung aku Mak Jah tu buat kali ke-5 pada hari tersebut (5 kali secara keseluruhannya) dan kemudiannya aku terus rebah di atas tubuh Emak Kandung aku Mak Jah kesayangan aku tu.Perlahan-lahan Emak Kandung aku Mak Jah tu membelai-belai kepala aku sambil mencium leher aku.


Kami berdua kemudiannya terus mandi berbogel bersama dan kemudiannya terus menyiapkan diri.Sebentar lagi Abah aku akan balik dari pejabatnya.Kehidupan aku kembali sebagai anak Abah aku yang baik walaupun pada malam itu ketika Abah aku sedang saling melakukan hubungan seks bersama dengan Emak Kandung aku Mak Jah tu,aku memutarkan semula rakaman perlakuan hubungan seks di antara Emak Kandung aku Mak Jah tu bersama dengan Pak Su Roslan yang berlaku pada siang tadi,aku menikmati tayangan itu bersendirian. Kali ini aku tak perlu melancap lagi.Aku lena dengan iringan suara Emak Kandung aku Mak Jah tu mengerang dari bilik sebelah.............

17 ulasan:

  1. Balasan
    1. contact me 0139410617 @ 0199505642

      Padam
  2. http://ghost92.sharethisstory.net/my-887170-5832

    BalasPadam
  3. download video mesum indonesia,mesum jilbab,ngentot pake tudung,budak sekolah free on http://bokepnusantaraku69.blogspot.com/2014/08/upload-3-video-porn-and-unlock-this-blog.html

    BalasPadam
  4. Need sex..im still 17..nak merasa sex..sye tak pernah sex dgn sesiapa lgi so im still teruna ;) (01123425615) fizi

    BalasPadam
  5. Nak layan Janda kesepian, lubang pantat masih ketat dan mantap, Whatssap/Wechat/sms lucah/ fon seks 0176878189

    BalasPadam
  6. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Cantik isteri abang..buat abang geram..
    Abang pun apa kurangnya..
    Mantap..Perkasa..macam negro dah..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam
  7. thank you info nya gan
    http://sediaobatbius.com

    BalasPadam